Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2009 18:55 - ...
Автор: vigo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5071 Коментари: 12 Гласове:
3

Последна промяна: 26.02.2009 02:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Любовта е за нещастници. Ония малки тъпи и незадоволени хора. Ония, които искат да бъдат погалени да се почувстват силни. Това, че си талант не те прави-по малко нищожество от тях. 

Две деца си говорят. И двете са глупави. И двете са слепи. И двете си имат проблеми. И двете миришат на мърша. И двете са си позволили твърде много. И двете си вярват. И двете са пълни боклуци. Само факторите са им различни, но това не ги прави по-малко боклуци. И двете не искат да си признаят. И двете нямат нужда едно от друго. Те са сираци. Сираци по всеки един параграф. Те са жестоки, със себе си и с околния пъстричък свят. Хранят се с кръв, лягат си с демони и пълни са с бездни от страх. Позират доволни със пълни гърди. Мислят, че силни са страшно. И двете са слаби, най-крехки и дребни. Прах от нечия стъпка. Деца. Искащи ласка, да бъдат царе. Нищожни, малки, слепички хора. Надменни със грозни лица. Сами се рисуват, правят се хубави. Скачат, надигат глава. Тълпа безпощадна не можеш да скриеш. Нисък, дребен, грозен, дебел. Колко можеш да скочиш? Метър?

Не, няма ме мен. Не съм аз това. За други чета тук. Две деца... ми той ги познава. Те са негови някакви хора. Какво ме засяга. Я съчувствено да въздъхна. НЕ! Мене ме няма пък там. О, има те. И още как. Та ти си тук. Във цялата прелест. Всеки един скрит, подмолен, малък елемент. Всеки със своето домино с перли по гъза скриващи стрии. Най-хубави сме, най-красиви. Най-умно извисени. Мислиш си, че ме познаваш? Че знаеш всичко за мен? За моите навици? За мойте желания? Въжделения? Способности? Знаеш какво искам? Какво чувствам? Какъв съм?

Знаеш ли? Ох, неуверено същество, нима наистина знаеш? Изменчив съм аз. Толкоз лукав. Наистина ли мислиш, че знаеш? Малко човече със изводи в шепи, гледа с доверчиви очи. Гъдигъдгъдгъъъъъъъъ

Колко ти чорлава косичката. Днес не си се къпал? Смърдиш ми. Но аз не съм гнуслив.

Гъдигъдгъдгъъъъъъъъ

Аз съм едно малко дете. Тъпо и неуверено. Сляпо съм аз. Пълно с проблеми...

Аз едно просто от вас.






Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - :O
28.01.2009 19:17
По който и път да тръгнеш, в нейните нозе ще стигнеш. За нея говоря - за Любовта. За универсалната. Не говоря за нейните проводници в лицето на конкретни хора ;) Не презираш нея, а слабостите си, но си прав, че на никой не са му чужди :)
цитирай
2. albizia - Уау!
28.01.2009 19:34
Сякаш се опитваш да прокараш няколко идеи едновременно. Чета и мисълта ми се накъсва, започва да скача в съвсем различни посоки, пак се връщам и препрочитам. Ефектът е същият. Не знам как го правиш, но ми харесва. Обикновено това ме кара да зарежа текста, а не да го прочета отново. Благодаря за раздвижването на мозъка :)

А любовта... не знам за кого е, но явно и на мен не ми трябва милувка, за да се чувствам силна.
цитирай
3. swimin - Може и да не съм в материала по-горе вникнала
28.01.2009 20:24
но ми литна въпрос...
ако не се усетим на "първо четене"
дори и с временно "домино"
то какво става с нашите координати в момента...
цитирай
4. silencemurmur - ... миришат на мърша
28.01.2009 20:27
Радостното е, че представата е само представа. Мъртви буклуци има само в света на различието, което в същност не е.

За мене много добре си описал смъртния малък аз, мислещ без него вселената не би била.

Silence


цитирай
5. анонимен - ...
28.01.2009 21:16
Ако не си толкова умен, бих те попитала... нещо... Но ти си знаеш!
Всичко погледнато от различни гледни точки може да е възвишено! А може и да е гнусно...
цитирай
6. анонимен - И тази песен и тя е...........
28.01.2009 23:52
САМО за нещастници!;(
цитирай
7. benra - тамтарарам
29.01.2009 10:47
а някои твърдят, че децата били най-невинните същества във Вселената...
цитирай
8. nellka - към анонимен 5
05.02.2009 09:54
ако не беше толкова умен, би се изключил от гнусното, но той е нещо повече от умен, справедлив е към себе си!
Виг, с всеки прочит хващам по още някоя нишка :)))
цитирай
9. анонимен - snejen_gepard
12.02.2009 17:54
ama mnogo ni e hubavo!
цитирай
10. flyco - :)
15.02.2009 10:46
ама растеш
цитирай
11. vigo - Анонимен 1, нозе? Те ти тебе слаб...
26.02.2009 02:27
Анонимен 1, нозе? Те ти тебе слабост!

albizia, така е, аз съм един хаотик... ама пъ съм искрен :)))

swimin, трагични.

silencemurmur, да, хубаво е човек да не забравя, че е смъртен!

Номер 5, питай! Ич не съм умен аз. И мога да го докажа!

Анонимен 6, абцолютно!

Бенисимаааа... их как ти се радвам всеки път! {}
Мдааа, те дечицата си падавт варвари. Опасни.

Нел, добре ме хващаш... Много добре! {}

Стиван Джерард, направо ни е разкошно!

flyco, на къде повече :)
цитирай
12. sexsi - Любовта е за всички. Дори за малките ...
02.03.2009 10:39
Любовта е за всички. Дори за малките хора- тъпи и незадоволени. Всеки иска да бъде погален, да бъде приласкан, да се почувства силен. Дори само за миг. Ти си талант и имаш дарбата да казваш нещата, а ние по-неуверените те четем и следваме.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vigo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 424246
Постинги: 138
Коментари: 1147
Гласове: 6922
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031