Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2008 11:58 - Простичките Неща
Автор: vigo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3101 Коментари: 14 Гласове:
0

Последна промяна: 16.11.2008 05:22


Простичките неща са най-сложни. Смеха на дете, манджата на баба, тихото ела, пролетния вятър, първият допир на устните, , квадратните уравнения... нощта.

Времето беше топло, след полунощ хора рядко се срещаха. Улиците мокри от скорошният дъжд, отдъхваха с нежния аромат на пролет. Вятъра кротко галеше сетивата. Тишината бе нарушавана само от леки стъпки и игривото шляпване в някоя локва. Закъснели таксита проблясваха с фаровете си, разбивайки за миг мекия сумрак на уличните лампи. Силуетите на тъмните сгради, притихнало извисяваха своята назъбена снага, обгърнати от зеленината на старите дървета. Всяка различна, със своя история и обитател. Малките улички, с напукани плочки и зърнест асфалт, извиваха телата си под причудливи ъгли, само за да се слеят и разминат отново. Коя да проследиш? Толкова е просто, хващай някоя...

 

 






Тагове:   неща,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anastasiia - Даа...
20.04.2008 12:06
Простичките неща са истински красивите...
Ако се вгледаме в тях, ако ги почувстваме..., всичко ще е много по-лесно...
...С лекота ще изберем и по коя уличка да се отправим...:)
...Хубав пост...Много...
цитирай
2. анонимен - Простичките неща са най-сложни!
20.04.2008 12:07
Аха, те и затова са есенцията на недоловимо-влудяващия парфюм...пък бил той и "просто някоя" част от пейзажа-Живот.
цитирай
3. vigo - anastasiia, благодаря ти. Eдно ...
20.04.2008 12:12
anastasiia, благодаря ти.
Eдно простичко добро утро от мен :)

Анонимен номер 2, и парфюма може да насочи :)
О, и още как може :)
цитирай
4. possible - ... Така си е ...
20.04.2008 12:25
Те са толкова красиви, а като се замислим носят и такъв заряд...И защо трябва думи като : благодаря, мерси и обичам те да са толкова просто сложни...Хубав пост...Лек и усмихнат ден...Радвай се на уличките...:)
цитирай
5. анонимен - И казваш квадратните уравнения са ...
20.04.2008 15:53
И казваш квадратните уравнения са към простите - да бе да, къде беше 10 клас :P
цитирай
6. krotalka - В гонене на "голямите" ...
20.04.2008 17:47
В гонене на "голямите" неща забравяме за "малките". Като че ли забравихме да им се радваме.


Поздрави!
цитирай
7. eliza - и аз
20.04.2008 18:12
съм съгласна - истината е в простотата. останалото е ненужно усложнение само. тихото "ела" например - виж колко е просто, а говори толкова много.
цитирай
8. eien - И един простичък поздрав!
20.04.2008 18:14
Чудесно е!
цитирай
9. nellka - Здравей!
21.04.2008 08:44
който умее да цени простичките неща е благословен с щастие!
Никога не съм разбирала духовно извисените!
Никога! :)))
цитирай
10. анонимен - Абсолютно !
21.04.2008 09:08
Аз съм привърженик на простите неща, простите дела, простичките истини...
В тях е върховният смисъл на живота, лунно момче.
Лека седмица от мен !
цитирай
11. benra - простотата
21.04.2008 10:04
та шастието:-)))
цитирай
12. анонимен - Milena
21.04.2008 13:00
Красиво си го казал, Виго!

А клипа е уникален...

дай ся превод в ефира;-)))))))))))))))
цитирай
13. motleyeye - "Коя да проследиш? Толкова е ...
22.04.2008 00:07
"Коя да проследиш? Толкова е просто, хващай някоя..." - Не просто някоя, а вярната! Но как би могъл да разбереш коя е тя, Страннико?!
цитирай
14. vigo - possible, защото искат смелост. ...
22.04.2008 02:49
possible, защото искат смелост.
Благодаря ти и на теб ;)

drquin, бях в съседното кафе, мазнейки се на отличничката да ги реши :))

krotalka, забравяме толкова много неща.
Но друг го е казал доста по-добре това -
http://www.bukvite.com/forum/index.php?showtopic=880

eliza, тихото ела, дарява цял свят. :)

eien, едно простичко благодаря. {}

Нелка, духовно извисените, понякога са просто дух-овни.
Правят вятър. :))

Вишничке, станахме двама :))
Слънчева седмица ти желая ;)

Бени, истинският ценител познава щастието. Ти си такъв {}

Милена, благодаря, имам си своите моменти.
Те го, ма ако има загуби в превода, просто усети гласа и.
Ehtart ashky wala ahky wala abky men farhety
(Дали трябва да се оплаквам или плача за моето щастие)
Men shoay leek ya habeebi bady tekoon fi youm men esmety
(От моята страст по теб, искам да бъдеш част от мен някой ден)
Ya ahla donya eshtaha fey el kon be halo
(О, ти си най-добрият свят в който съм живяла в този живот)
Fey ainaik layaly asheataha awal ma malo
(В твоите очи са нощите в които се влюбих за пръв път щом ме погледна)
Kelmet ya omry oltaha lahzet loana
(“Мой живот”, каза ти в момента в който се срещнахме)
Marafsh alby lama shafak aih garalo
(Не знам какво се случи със сърцето ми когато те видя)
Tol omry khayfa aheb waeshaq zay kol enas
(Цял живот ме е било страх да обичам, да се влюбя като всички останали)
Leany mamloksh fi hayati ghair habet el eh’sas
(Защото не притежавам нищо друго в този живот освен собствените си емоции)
Shoftak malakt kol shee feya be sawany
(Ти завладя всичко в мен за миг)
alemt alby ezay yeheb w yaaraf el ekhlas
(Научи сърцето ми как да обича и как да бъде вярно)
Ehtart ashky wala ahky wala abky men farhety
(Дали трябва да се оплаквам или плача за моето щастие)
Men shoay leek ya habeebi bady tekoon fi youm men esmety
(От моята страст по теб, искам да бъдеш част от мен някой ден)


Мише, вярна? Тази която има табела "Панацея".
Пряка на "Знам и мога" :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vigo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 425932
Постинги: 138
Коментари: 1147
Гласове: 6922
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930